יום חמישי, 21 בפברואר 2013

דוכני מזון – השכרת דוכנים

המזון המוגש באירוע הפך בתרבות הישראלית לאחד ממוקדי העניין המרכזיים. האוכל והטיב של האוכל יכולים בקלות לקבוע את האיכות של האירוע ומהווים לא פעם האטרקציה המרכזית של אירוע מכל סוג. בין אם מדובר באירוע משפחתי ובין אם באירוע עסקי, אחת הצורות הטובות ביותר להגשת מזון ולהפיכת האירוע לאיכותי הוא באמצעות דוכני מזון מסוגים שונים. היתרונות של השכרת דוכני מזון לאירועים הם רבים וגדולים ובהם היכולת ליצור גיוון ולאפשר את החופשיות של האורחים ליהנות ממגוון מזונות שהם אוהבים.

דוכני מזון מסוגים שונים

אפשר לשכור דוכני מזון מסוג ספציפי או לשכור דוכני מזון ממגוון סוגים. על ידי דוכני המזון ניתן להשפיע על סגנון האירוע כולו. כך ניתן לערוך אירוע בסגנון אסייתי עם דוכני מזון המכילים מאכלים המזוהים עם יבשת אסיה כמו דוכן של סושי בו מוכן הסושי במקום ולעיני האורחים, דוכן של מוקפץ תאילנדי המוכן גם הוא בווק מול האורחים והאורחים יכולים לבחור את המרכיבים שהם אוהבים ועוד.

כמובן שישנן אפשרויות נוספות, כמו לדוגמא אירוע בסגנון אמריקאי בו יהיו דוכני מזון המכינים נקניקיות בלחמניות, דוכני מזון המגישים המבורגרים וצ'יפס, וכדומה. במידה ואין לאירוע קונספט ייחודי, ניתן לבחור בדוכני מזון מגוונים המגישים מגוון רחב של סגנונות אוכל החל מאוכל אותנטי ועד לאוכל גורמה.

השכרת דוכני מזון - יתרונות

היתרון שבשימוש בדוכני מזון באירועים הוא בעובדה שדוכני המזון הם חלק מן האירוע ולא גוזלים זמן מיוחד לארוחה, בצורה זו, האורחים מגיעים, אוכלים מתי שהם רוצים והאירוע יכול להתקיים במקביל. יתרון נוסף שהשכרת דוכני מזון טומנת בחובה היא לבעלי האירוע. השכרת דוכני מזון מאפשרת גיוון שניתן לייצר באמצעות הדוכנים השונים. דוכני מזון יכולים לתת מגוון של מאכלים וכל אורח יכול לבחור לו את המאכל האהוב עליו ביותר. כמובן שזהו יתרונות גדול מאוד.

מנות מגוונות

אמנם דוכני המזון הם בגישה חופשית, אך מרבית החברות המשכירות דוכני מזון מאפשרות לבחור מנות המהוות מנות פתיחה, מנה עיקרית ומנות אחרונות. במקרה של עריכת אירוע ניתן להעמיד דוכני מזון הכוללים את מגוון המנות הראשונה, עיקרית ואחרונה ומאפשרים הגשת ארוחה מלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה