יום שני, 29 באוקטובר 2012

סיבה למסיבה - ציוד הגברה



לפני כשבוע ארגנתי מסיבה לכל החברים לכבוד התחלת שנת הלימודים. רצינו לחגוג קצת עם מוזיקה טובה (וקצת שתייה). מפה לשם נוצרה לנו רשימה של כ-30 אנשים שהזמנו לאירוע על הגג שלנו. בהתחלה חשבנו להשתמש במערכת סטראו הביתית, אבל כשהבנו שעומדים להגיע באמת הרבה אנשים החלטנו שאנחנו מרימים מסיבה של ממש. הבעיה שזה דורש ציוד הגברה שמתאים לאירועים כאלו וכאן לא ידענו מה לעשות.

בהתחלה חשבנו שאנחנו צריכים לקנות עכשיו רמקולים ומגבר, לקנות ציוד הגברה חזק ומתאים אבל עלה לנו חשש שנצטרך להוציא אלפי שקלים ולא היינו בטוחים שזה ישתלם, כי סה"כ אנחנו לא מארגנים מסיבות באופן קבוע, בינתיים זה נראה חד פעמי. אבל ידענו שאנחנו זקוקים לציוד הגברה, בצורה כזו או אחרת.

ואז לגמרי במקרה כשסיפרנו לידידה שהזמנו על ה"בעיה" עם הציוד היא מיד אמרה "למה שלא תשכרו מחברה של ציוד הגברה?" זה נשמע כל כך הגיוני שלא הבנו איך לא חשבנו על זה קודם. אז התחלנו לחפש באינטרנט חברות שמציעות השכרת ציוד הגברה לאירועים, כי הרי היינו צריכים להרים אירוע ולא היה לנו ציוד מתאים. מוזיקה לא חסרה, היום עם האינטרנט, אתה אפילו לא חייב להוריד מראש את הקבצים. שזה מדהים לחשוב על זה לרגע. כל המוזיקה שבעולם במרחק לחיצת כפתור! זה די מדהים. ועדיין, ציוד הגברה זה עניין של יותר מלחיצת כפתור...

אחרי שבררנו עם כמה חברות הבנו שאפשר למצוא דילים ממש טובים ובסכום סביר למדי שלא עושה חור בכיס אפשר לשכור בדיוק את מה שאנחנו זקוקים לו. בסוף הלכנו על זוג רמקולים מוגברים + סטנדים (+כבלים). ואתם בטח שואלים "נו, איך היה?" אז היה באמת מצוין, יצא סאונד איכותי ביותר שעשה לנו מסיבה מטורפת עם כיף אדיר. בהחלט אפשר לשלוח מכאן המלצה גדולה לכל מי ששוקל לשכור ציוד הגברה - בהחלט לכו על זה, המחיר משתלם והתמורה ענקית.

לגב חברה המספקת את הציוד, ישנן חברות רבות, כדאי כמובן לבחור חברה אמינה שעובדת עם ציוד טוב. אנחנו למשל הלכנו לכזה מקום והקשבנו לרמקולים במקום לפני שהעמסנו אותם ברכב. ככה אתה באמת יכול להיות רגוע שמה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל ולא יגיע פתאום רמקול משנות ה-80 עם צליל של טרקטור אלא באמת ציוד איכותי שעושה טוב על הנשמה. זה פשוט יתרון גדול שישנה אפשרות כזו, לראות את הציוד ולא "לקנות חתול בשק". צריך לזכור שלהבדיל ממוצרים אחרים שאין בעיה לקבל בדואר אפילו, פה הסוגיה היא קריטית, כי ברגע שאתה לא מגיע למקום לבדוק אין לך שליטה על איכות הרמקול שתקבל, אבל על-ידי בדיקה בבית העסק אתה יודע בדיוק איזו מערכת הגברה תשב אצלך באירוע ואתה יכול ממש להתחיל לדמיין את המסיבה בלי לצפות להפתעות של הרגע האחרון. מה גם שאיסוף עצמי של הציוד טומן בחובו יתרון גדול נוסף, שהוא חיסכון במחיר, לא צריך לשלם על הובלת הציוד/רמקולים.

עוד דבר ששווה לציין הוא שישנו ציוד רב ומגוון שאפשר לשכור. אנחנו שכרנו רק רמקולים הפעם, אבל פעם הבאה כנראה שניקח עוד מכשירים. יש פשוט דברים מאוד מדליקים שאפשר להשיג תמורת תוספת ממש לא גדולה במחיר. יש מכשיר שעושה בועות, יש מכונת עשן. אפשר לשלב עם זה כל מיני אפקטים של תאורה, מפנס קטן שמוסיף קצת צבע עד דברים ממש מקצועיים, למשל פנס שמזכיר כדור מראות או שאפשר ללכת על לייזר, שבשילוב עם מכונת עשן יכול להפיק אפקטים מרהיבים ביותר ולשדרג את החוויה במסיבה בכמה רמות.

חברה מומלצת:
http://www.kot.co.il/rents/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה